You are here:
< All Topics

Az alábbi dolgok utalhatnak arra, hogy rosszindulatú alkalmazás vagy kártevővel fertőzött alkalmazás van telepítve.

– Hamis, valamilyen jogszabályra utaló figyelmeztetés büntetés vagy díj megfizetésére szólít fel
– Hamis, vírus jelenlétével kapcsolatos üzenetek jelennek meg
– Váratlanul felugró ablakok jelennek meg, amelyek akadályozzák a telefonod rendeltetésszerű használatát
– Olyan webhelyre vagy alkalmazásletöltésre írányítanak át, amelyet nem akartál megnézni, elérni
– Szokatlan adatforgalom és díjak találhatók a számládon.
– Telefonod névjegyzékében szereplő személyek váratlan SMS-eket vagy e-maileket kapnak
– Váratlan posztok vagy feltöltések jelennek meg a közösségi oldalakon
– Hirtelen új alkalmazás vagy alkalmazások jelennek meg
– Új alkalmazás telepítése után jelentősen csökken az akkumulátoros üzemidő.

A külső féltől származó, rosszindulatú alkalmazások jelentős része készüléked bekapcsolásakor automatikusan elindul, illetve eszköz-rendszergazdai jogokkal ruházza fel önmagát, megnehezítve az eltávolítást. Ezeknek a jelenségeknek a megelőzése érdekében távolítsd el vagy tiltsd le a gyanús alkalmazásokat.

Ha nem találtál gyanús alkalmazást, akkor távolítsd el az utoljára letöltött alkalmazásokat, amennyiben azok telepítésére közvetlenül a probléma megjelenése előtt került sor.
Ha az alkalmazás nem rendelkezik eltávolítás vagy letiltás opcióval, menj vissza a Beállítások főképernyőjére, és kövest valamelyik lépést
– Érintsd meg a Biztonság és hely > Speciális > Eszköz-rendszergazdai alkalmazások elemet.
– Érintsd meg a Biztonság > Speciális > Eszköz-rendszergazdai alkalmazások elemet.

Deaktiváld az alkalmazást. Majd a 3. és 4. lépések megismétlésével próbáld meg eltávolítani vagy letiltani az alkalmazást.

Indítsd újra a készüléked, és ellenőrizd, hogy megoldódott-e a probléma.

Ha nem sikerül elhárítanod a hibát, akkor lehetséges, hogy gyári alapállapotba kell visszaállítania a telefonod.

Table of Contents
Hogyan lehet társítani a fiókokat