Először ellenőrizd, hogy megfelelően beállítottad e az értesítési beállításokat. Ha továbbra sincs értesítés a zárképernyőn, a lehetséges okok az alábbiak lehetnek:
Engedélyezd az Arcfelismerés funkciót.
Az üzenettartalmat a harmadik féltől származó alkalmazás elrejti.
Alkalmazás-zárat engedélyeztél az alkalmazáshoz (ez az EMUI 9.0.1 és a Magic UI 2.0.1 vagy frissebb verzióra érvényes).
Engedélyezted az Arcfelismerés funkciót.
Ok:
- Ha a feloldás módjának beállítása Közvetlen feloldás, adataidnak védelme érdekében az üzenetek tartalma el van rejtve, amikor a képernyő le van zárva.
- Ha a feloldás beállítása Feloldás húzással és az Intelligens zárképernyő értesítések engedélyezve van, az üzenetek tartalma csak akkor jelenik meg, ha a telefon felismerte az arcod.
Megoldás:
- Ha szeretnéd megjeleníteni az üzenetek tartalmát Arcfelismerés használatakor: Lépj a Beállítások > Biztonság és adatvédelem > Arcalapú feloldás (Arcfelismerés) menüpontra, add meg a Feloldási módot, és kapcsold ki az Intelligens zárképernyő értesítések funkciót.
- A feloldás módjának adhatsz Ujjlenyomat azonosító vagy más Feloldási mód beállítást is.
Az üzenettartalmat a harmadik féltől származó alkalmazás elrejti.
Az üzenetek tartalmának megjelenítéséhez az alkalmazáson belül engedélyezned kell az értesítéseket.
Az Alkalmazás-zár engedélyezve van az alkalmazáshoz (ez az EMUI 9.0.1 és a Magic UI 2.0.1 vagy frissebb verzióra érvényes).
- Menj a Beállítások > Biztonság és adatvédelem > Alkalmazás-zár menüpontra. Egy másik megoldásként nyisd meg a Beállítások menüt, majd keresd meg és nyisd meg az Alkalmazás-zár funkciót.Kapcsold ki az Alkalmazás-zár funkciót az adott alkalmazásban.
Ha a probléma továbbra sem oldódik meg, készíts biztonsági mentést az adatairól, és állítsd vissza a telefont a gyári beállításaira. Ha a probléma továbbra sem oldódik meg, vidd a telefont és a vásárlást igazoló bizonylatot egy hivatalos Huawei ügyfélszolgálati központba segítségért.