You are here:
  • Main
  • Hívás
  • Bejövő híváskor nem jelenik meg a hívásképernyő
< All Topics

1. probléma: EMUI 9.X és Magic UI 2.X rendszer esetében az állapotsávon nem jeleníti meg a bejövő hívást jelző figyelmeztetés.

Megoldás:

  • EMUI 10.0 és 10.0.1, és Magic UI 3.0 és 3.0.1: Nyisd meg a Beállítások menüt, keresd meg és nyisd meg az Alkalmazások lehetőséget, lépj a Rendszerfolyamatok mutatása > Telefonszolgáltatások > Értesítések kezelése > Hívásátirányítás menüpontra, és engedélyezd a Szalagcímek funkciót.
  • EMUI 9.X: Nyisd meg a Beállítások menüt, keresd meg és nyisd meg az Alkalmazások lehetőséget, lépj a Rendszerfolyamatok mutatása > Tárcsázó > Értesítések kezelése > Bejövő hívás menüpontra, és engedélyezd a Szalagcímek funkciót.

2. probléma: A telefon cseng, amikor bejövő hívás érkezik, de nem jelenik meg a hívásképernyő.

Megoldás:

  1. Nyisd meg a Beállítások menüt, és keress rendszerfrissítést vagy szoftverfrissítést. Ellenőrizd, hogy elérhető-e frissítés. Ha igen, készíts biztonsági mentést az adataidról, és a telefont frissítsd a legújabb verzióra
  2. Ha a telefon nem frissíthető vagy nem áll rendelkezésre újabb frissítés, az értesítési sáv megnyitásához lapozz lefelé az állapotsávon, és törölj minden értesítést. Ezt követően nyisd meg a Beállítások menüt, keresd meg és nyisd meg az Értesítések kezelése lehetőséget, majd kapcsold ki az Értesítések engedélyezése kapcsolót a ritkán használt alkalmazások esetén.

3. probléma: A telefon cseng, amikor bejövő hívás érkezik, de nem jelenik meg a hívásképernyő. Az állapotsáv megjeleníti a bejövő hívást jelző figyelmeztetést, és az értesítési sávon is szerepel a figyelmeztetés a hívásról.

Ok:

  1. Ha a telefon egy másik alkalmazást indít el a bejövő hívás érkezésekor, az előtérben az alkalmazás képernyője jelenik meg a bejövő hívás képernyője helyett. A hívás fogadásához az állapotsávon megjelenő bejövő hívás értesítést érintheted meg.
  2. Ez történhet olyan harmadik féltől származó alkalmazások (mint például az FUBT) futtatása esetén is, amelyek alapértelmezetten a bejövő hívások képernyőjének futtatását a háttérbe helyezik. A hívás fogadásához az állapotsávon megjelenő bejövő hívás értesítést érintheted meg.

Megoldás:

  1. A hívás fogadásához vagy elutasításához érintsd meg az állapotsávon megjelenő bejövő hívás értesítést.
  2. Zárd be a háttérben futó összes alkalmazást, és próbálkozz újra. A használt navigációs módszertől függően érintsd meg a Legutóbbi gombot, vagy lapozz felfelé a képernyő aljáról. Ezek egyikével elérheted a Legutóbbi feladatok képernyőt, ahol a kuka opció megérintésével bezárhatod a háttérben futó alkalmazásokat.
  3. Ha egy vállalaton/szervezeten belül olyan harmadik féltől származó kommunikációs alkalmazás van telepítve a telefonodra, mint például a MiChat, akkor nyisd meg a Beállítások menüt, keresd meg az Indítás vagy az Alkalmazás indítás lehetőséget, érintsd meg az Indítás vagy az Alkalmazás indítás lehetőséget, keresd meg az alkalmazást, majd gondoskodj arról, hogy az Automatikus indítás, a Másodlagos indítás és a Futtatás háttérben opciók ki legyenek kapcsolva. Célszerű eltávolítani az ilyen alkalmazásokat, ha nem használod gyakran azokat.
  4. Ha a telefonhoz rendelkezésre áll frissítés, frissítsd a telefont, és ellenőrizd, hogy ez megoldja-e a problémát.
  5. Ha a probléma továbbra sem oldódik meg, készíts biztonsági mentést az adatairól, majd vidd a készüléket és a vásárlást igazoló bizonylatot egy hivatalos Huawei ügyfélszolgálati központba segítségért.

4. probléma: Amikor a telefonon fekvő tájolásban nézek videót vagy böngészek képeket, és bejövő hívásom van, a telefon cseng, de nem jelenik meg a hívásképernyő.

Megoldás:

Engedélyezd a Szalagcímek funkciót a következők szerint:

Nyisd meg a Beállítások menüt, keresd meg majd nyisd meg az Alkalmazások menüpontot, lépj a Továbbiak > Rendszerfolyamatok mutatása > Tárcsázó > Értesítések menüpontra, végül engedélyezd a Szalagcímek funkciót.

5. probléma: Az értesítési sáv automatikusan eltűnik, miután a felhasználó a sáv megnyitásához lefelé lapoz az állapotsávon.

Ok:

Ez a probléma hibás előlapi ujjlenyomat-olvasójú telefonon fordul elő, ha a használatban lévő navigációs mód nem a Gesztusok.

Megoldás:

Ennek a problémának az ideiglenes megoldásához nyisd meg a Beállítások menüt, keresd meg és nyisd meg a Rendszer navigáció lehetőséget, és a navigációs módszerként válaszd a Gesztusok opciót. A probléma végleges megoldásához készíts biztonsági mentést az adataidról, majd vidd a készülékét és a vásárlást igazoló bizonylatot egy hivatalos Huawei ügyfélszolgálati központba segítségért.

Tags:
Table of Contents
Huawei P8 Szépség és Sebesség egyben
Miért forró a töltő töltés közben?