You are here:
< All Topics

Ha az történik, hogy a videolejátszáshoz készült képernyőfelvételnek nincs hangja, vagy a képernyőfelvétel által rögzített videónak nincs hangja, a hibaelhárítás érdekében tegye az alábbiakat:

1 A rendszer hangerejének növelése

Nyomja meg a Hangerő fel gombot a rendszer hangerejének növeléséhez a képernyőfelvétel készítése közben.

2 Növelje a hangerőt a harmadik féltől származó alkalmazáson belül

Ha a hangot egy harmadik féltől származó alkalmazásnak kellene lejátszani felvétel közben, akkor a képernyőfelvétel készítésekor növelje a harmadik féltől származó alkalmazás hangerejét.

3 Mikrofon engedélyezése

A megjelenő párbeszédablakban, amikor engedélyezi a képernyőfelvételt, kapcsolja be a Mikrofon engedélyezése kapcsolót. Az EMUI 9.1/Magic UI 2.1 verzióktól kezdődően: érintse meg a képernyő tetején található mikrofon ikont felvétel közben, hogy megbizonyosodjon róla, hogy az a következőképpen jelenik meg: . Ezután a környezeti hangok felvételre kerülnek. Amennyiben ez át van húzva csak az adott média hangja lesz hallható amit épp a telefonon játszik le

4 Zárjon be minden más alkalmazást, ami lefoglalja a mikrofon erőforrásait

Az alkalmazás által lefoglalt mikrofon erőforrásokat nem használhatják olyan későbbi alkalmazások, amelyeknek szintén használniuk kell a mikrofont. Ellenőrizze, hogy fut-e bármilyen más alkalmazás (például hanggal vagy élő közvetítéssel kapcsolatos alkalmazás) és lefoglalja-e a mikrofon erőforrásait. Ha igen, a képernyőfelvétel előtt zárja be az alkalmazást.

5 Ha headsetet használ

Ha headsetet használ a képernyőfelvétel során, vegye figyelembe a következőket:

  • Ha telefonja headsethez csatlakozik, akkor az a rendszer hangkimeneteként szolgál majd. Ez azt jelenti, hogy telefonja nem képes felvenni a rendszerhangot, függetlenül attól, hogy a headset mikrofonnal van-e felszerelve vagy sem. A rendszerhang felvételéhez a képernyőfelvétel előtt el kell távolítania a headsetet.
  • Ha a telefonjához csatlakoztatott headset mikrofonnal van felszerelve, a környezeti hangok kerülnek felvételre a képernyőfelvétel közben. A rendszerhang felvételéhez el kell távolítania a headsetet. Azért, hogy meggyőződjön arról, hogy fel tud venni hangokat, a képernyőfelvétel közben kapcsolja be a mikrofont a képernyő bal felső sarkában lévő mikrofon ikon megérintésével, és bizonyosodjon meg róla, hogy az a következőképpen jelenik meg: .

6 Kapcsolja be az Automatikus kezelés kapcsolót a Képernyőfelvétel készítéséhez

EMUI 9.X/10.X és Magic UI 2.X/3.X verziók esetében a képernyőfelvételt a Telefonkezelő vezérli. Képernyőfelvétel készítéséhez szükség van az Automatikus kezelés kapcsoló bekapcsolására. Ehhez nyissa meg a Beállítások menüt, és keresse meg és nyissa meg az Indítás/Alkalmazás indítás lehetőséget, lépjen a > Rendszerfolyamatok mutatása > Képernyőfelvétel menüpontra, és kapcsolja be a mellette található kapcsolót.

Table of Contents