You are here:
< All Topics

Ez a probléma több okból jelentkezhet. A hiba elhárításához kövesd a következő lépéseket:

  1. Ha nincs elég futtató memória, az alkalmazás lefagyhat. Ebben az esetben nyisd meg a legutóbbi feladatok képernyőjét, és a ikon megérintésével zárd be a háttérben futó alkalmazásokat.
  2. Ha a telefon továbbra is akadozik, töröld a felesleges fájlokat, és szabadíts fel akár 20% tárhelyet a telefonon a Tisztítás funkció használatával a Telefonkezelő alkalmazásban.
  3. Ha a telefon lefagy adatok (mint például fájlok, képek, videók vagy alkalmazások) feltöltése vagy letöltése, adatok másolása (például a Fájlok alkalmazásból) vagy adatok továbbítása (például a Phone Clone vagy a Huawei Share használatakor) közben, javasoljuk, hogy szüneteltesd a műveletet, amíg a feladat be nem fejeződik, vagy lépj ki az alkalmazásból.
  4. A telefon lassan reagálhat akkor is, ha a memóriakártya túl sok fájlt tárol, vagy ha a memóriakártya meghibásodott.
    1. A memóriakártyán lévő túl sok fájl lassíthatja az olvasási és az írási sebességet. Javasoljuk, hogy töröld a felesleges fájlokat a memóriakártyáról, vagy a fontos adatairól készíts biztonsági mentést, és formázd a memóriakártyát.
    2. A memóriakártya hibásodhatott meg. Ha a telefon azt jelzi, hogy a memóriakártya meghibásodott, cseréld ki a memóriakártyát minél előbb.
    3. Ha a telefon alapértelmezett tárhelye a memóriakártya, állítsd Belső tárhely opcióra, és próbálkozz újra.
  5. Ha a telefon továbbra is akadozik, ellenőrizd, hogy nem melegszik-e túl. Ha igen, a telefon engedélyezi a magas hőmérséklet elleni védelmet, ami befolyásolhatja a telefon teljesítményét. Javasoljuk, hogy kerüld a telefon használatát töltés közben, és csökkentsd a képernyő fényerejét, illetve tilts le a nagy energiaigényű alkalmazásokat és funkciókat, mint a Bluetooth és az NFC.
  6. Ha a probléma nem oldódik meg, lépj a Beállítások > Akkumulátor menüpontra, kapcsol ki az Energiatakarékos mód vagy az Ultra energiatakarékos mód funkciót, és gondoskodj arról, hogy az akkumulátor töltöttségi szintje 20%-nál magasabb legyen. Ha az Energiatakarékos mód engedélyezve van, vagy az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, a telefon letilt bizonyos telefonfunkciókat az üzemidő meghosszabbítása érdekében.
  7. Ha a telefon továbbra is akadozik, a telefont indítsd újra 2–3 naponta. Ez segít törölni a gyorsítótárat, és növeli a rendszer teljesítményét.
  8. Javasoljuk, hogy a telefonod éjszaka töltsd, vagy pedig kikapcsolt képernyő mellett 40 percnél hosszabb ideig azért, hogy a telefonnak lehetősége legyen töredezettségmentesíteni a memóriát és enyhíteni a problémát.
  9. Ha a telefon továbbra is lassan reagál, gondoskodj arról, hogy a telefon rendszere friss legyen, mivel a rendszerfrissítések többnyire megoldják az ismert problémákat.
  10. Ha a fenti intézkedések sem oldják meg a problémát, készíts biztonsági mentést az adatokról, és állítsd vissza a telefont a gyári beállításokra.
  11. Ha a probléma a telefon gyári beállításainak visszaállítása után sem oldódik meg, vidd a készülékét és a vásárlást igazoló bizonylatot egy hivatalos Huawei ügyfélszolgálati központba segítségért.
Table of Contents
Vezéreld telefonod érintés nélküli gesztusokkal (Huawei p40)
Adatok visszaállítása a HiSuite használatával